صفحه اصلی  »  بلاگ  »  مقالات خودرویی  »  5 روش مهم که از سرقت باتری خودرو پیشگیری می‌کند

5 روش مهم که از سرقت باتری خودرو پیشگیری می‌کند
7 نظر

با سلام خیلی خیلی خوب بودش دوماه پیش واسه خرید لباس رفتم به یکی از شهرهای غرب کشورمان. یه پراید همرام بودش وقتی امدم پیش ماشین خواستم یه چند وسیله رو بزارم جعبه عقب باز کردم هرچه زن بچه هام گرفته بودن دودزدیدنشون حدود۶ میلیون لباس .یه لب تاب دل حتز زاپاس ماشینو اچار همه رو برده بودن.اگه این وسیله که شمآ میگید داشتم الان حدود۲۵ میلیون ضرر نکرده بودم قیمت این وسیله اگه ۲میلیون هم باشه من الان ۲۳ میلیون سود کرده بودم دیگه نمیرفتم دوباره این وسیله هارو بخرم

هانیه جعفری

سلام وقتتون بخیر. بسیار متاسفیم از اتفاقی که برای شما افتاده و واقعا کاش بتونیم با بالابردن آگاهی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز، جلوی اینگونه سرقت ها و تجربه های تلخ رو بگیریم. واقعا توصیه ما هم همین هست که قبل از بروز این چنین حوادثی بهتره به فکر تجهیزات امنیتی بود و نزاریم دیر بشه. ممنونیم از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید نظر شما میتونه خیلی از افراد رو برای استفاده از رادار روشن و توجیح کنه. امیدواریم شما هم سریعتر به خانواده بزرگ رادار بپیوندید.

من که ماشینم رو تو خیابون میزارم خیلی این مطب ربرام مناسب بود
همه روش ها رو به نظرم باید رفت تو ایران تا ازمون دزدی نشه

هانیه جعفری

سلام بر شما دوست عزیز، خوشحالیم از اینکه این مقاله ما برای شما مفید واقع شد.
همونطور که فرمودید متاسفانه این روزها آمار سرقت به شدت بالاست و باید بهترین راه برای پیشگیری از چنین اتفاقی رو انتخاب کرد. تشکر از نظر شما.

محمدرضا

فقط اینجا دزدی میشه؟!
ایران بهترین فرهنگ دنیا رو داره لطفا آمارهای دزدی مثلا شب هایی برق در برخی کشورهای به ظاهر پیشرفته رفته رو بررسی کنید.

موسوی

احسنت

سایی

بهترین فرهنگ داشت
به لطف بعضیا ….

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.